Nytt

Hej hej

Nu har Emlie hjälp mej me att desingna min blogg vad tycker ni?? 
jag tycker det blev helt okey man får väl bara vänja sig först...

sen har vi bakat en massa bullar och gjort en morotskaka :) blev jätte gott båda sorterna hehe...
Efter jag hade slutat så gick jag hem te lollo där Emlie va sen kolla vi på filmen från lollos fest hehe herregud säger jag bara men det e ju super roligt att ha :P... sen gick vi te donken och åt sen blev det hemköp och inhandla det viktigaste sen tog vi bussen hem och då börja vi baka. lyssna på musik och tjöta om det mesta hihi :)
Just nu sitter lollo och emelie i soffan och kollar på tv nån serie som inte e i min smak så därför sitter jag här hehe efter att det e slut så ska de gå hem te lollo sen får väl jag invänta syrran bara som e hos nina nu..
imorn e jag änteligen ledig HOPPAS jag hehe då ska jag försöka hinna me en del, städa, bära bort och sortera soper sen ska jag åka te friskis och träna sen måste jag te baken me och kanske ett annat viktigt besök jag får se va jag hinner men det e en del grejjer jag vill få gjort hehe och jag har ju hela långa dan på mej göööötttt :P... 


 
Grattis söta sandra som har namnsdag idag :) 

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll
puss// mika 


Kommentarer
Postat av: Totte

Hmm...den där porrbilden...;)

2009-02-17 @ 20:32:34
Postat av: Anonym

haha ja, ser nästan ut som katten gustav :)

2009-02-17 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0