outlet och lagerfest

Hej

Nu har jag kommit hem från jobbet elle ja jag ha vart hemma ett tag men jag va tvungen att röjja upp lite innan syrran kommer som typ snart ska va här hon kom me tåget kl 17..
och nu håller jag på och gör lite mat te mej blir köttbullar och makaroner hihi :P

festen

Jag jobba ju först då från kl 11.30-15.30.. vid 15 börja killarna att plocka bort lite av grejjerna men dörr va fortfarande öppen så folk kunde komma igen hehe de e stört sköna de killarna kom ju två från sthlm som micke samarbetar me och den ena lars hehe helt crasy han höjde musiken i bott fast det va folk inne sen sålde han grejjer för mindre än hälften än va det kosta han ville bara bli av me allt hehe :P det va svårt att inte ha ett leende när man lyssna på lars...
sen efter vi hade stängt så börja vi ta ner de mesta jag hjälpte till i en time ca sen fick jag låna mickes bil för att åka och hämta nina och cathrine.. marie och gänget åkte buss..
då börja festen vi plocka ner det mesta sen blev det ju massa mingel och dans hehe :P...
vid kvart i 8 kom taxi och hämta oss och vi åkte te tomas och maria :) där käka vi mat och kolla på melodifestivalen och sen blev det singstar :) dom hade ett jätte fint hus ojojoj blev helt sjuk på all inredning och sånt jätte fint..
vid 11 typ drog vi in te stan där vi gick in på blå satt och tjöta och så där va inte så stort där inne ganska tråkigt blev inte där så länge så jag åkte hem vid ett typ...
mkt trevlig kväll :)

bilder får komma när jag ha hämtat min kamera som jag glömde hemma hos tomas :) ..


pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi tack :D jaa säg till om du kan på tisdag =)

2009-02-15 @ 17:29:28
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja ok men kolla med henne då :D

2009-02-15 @ 17:57:44
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0