pannkakor :)

Hello :)

Idag har det nästan vart en ännu lungnare dag än va det va igår, det va jätte lite folk ända te kl va 4 halv 5 men sen kom typ jätte många så det blev ju mer än va det va igår men det trodde man inte att det skulle bli så det va ganska segt där ett tag.. Micke och Tomas va me oxå en liten stund det va nästan så att när de gick då kom folket hehe... låste idag och nu har jag allt fått kläm på det så e inte lika hyper nervös varje gång jag ska låsa hehe :P...

Har vart hemma ett tag nu, har gjort pannkakor :) e riktigt bra på de asså :P... sen har jag inte gjort så mkt mer funderar på hår och skor och liknande som jag ska ha imorn.. kommer bli en tuff dag imorn ska jobba på lagerkompaniet först i två timma 13-15 sen ska jag jobba på begvik 15.30-20 sen efter jag ha slutat så ska jag åka direkt te nöjes och träffa de andra som redan börjat festa eftersom de redan skulle vara där vid 19.. kommer väl somna bara efter några drinkar eller så blir det tvärtom att man har värsta energin  :P
Ska i alla fall bli riktigt roligt jag ser faktiskt fram imot det, bara allt löser sej på jobbet och skjutsen dit så e jag mer än nöjd...

och ja just det skrev fel förut på förra inlägget det e ju 3 feb i dag :P ska ändra NU

ha en fortsatt bra kväll
pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0