Rosing

HEJ

kollar ni på rosing?? det gör jag nu men jag tycker hon e så ursäkta men hon ser så himla till gjord ut hon ha ju förstört sej själv..läpparna ser inte kloka ut..

Idag har jag i alla fall vart hos lollo hela dan åkte dit vid halv tolv typ.. vi har pratat en massa va gött att få prata av sej lite och det va ett tag sen det bara va jag och hon så det va riktigt trevligt, vi va och panta brukar oxå sen laga vi mat elle lollo gjorde hehe skinksås o pasta gud va gott det blev :) sen har vi kolla på Mamma Mia :P det e ju så bra.. jag åkte hem vid 19 typ då träffa jag Mari på bussen hon hade vart på stan och handlat lite :)
Imorn ska jag jobba på bergvik 9.45-15.45 ska jobba tors och fre oxå så resten av denna veckan kommer gå fort :) men det e bra de då blir det snabbare lördag och scotts :P...


min söta fina frasse bus :) saknar han redan :P...

Jag diska pch gjorde fint i morse men nu när jag kom hem ser det lika dant ut som det gjorde innan jag börja diska :/ det e ju omöjligt att försöka hålla rent när syrran bor här.. blir galen

Pussar// mika





Kommentarer
Postat av: Nikolina

gud vilken läskig katt. hahah :D

2009-02-24 @ 21:11:48
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

ja kanske det haha :D men allmänt också jag tycker katter är så mystiska man vet aldrig när de hugger i :O hahaha!

2009-02-24 @ 21:28:05
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: sarah

Jaha okej, men han har bara bott där sen i somras så :P hehe han går på universitetet där (A)



Jaa Egypten är skit bra, jag älskar det! Var där två ggr förra året :P jag har en kategori som heter egypten kika in där för bilder och sånt :P

2009-02-24 @ 22:09:26
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Postat av: Jessica

söt kisse.

2009-02-24 @ 23:38:12
URL: http://babybabybaby.blogg.se/
Postat av: sarah

Jo men jag har rest så mycket redan och känner att jag nu har hittat mitt favoritställe, men det är klart visst har jag andra platser jag vill besöka, men dom tar jag efter studenten =)



Jag har varit i både sharm el sheikh och hurghada, om man verkligen vill uppleva egypten så ska man ta sig till hurghada för där finns verkligen ALLT, fint hav, shopping, uteställen, matställen, en massa caféer mm, det negativa med hurghada är väl att dom är lite påflugna i affärer och så. Dom ger en ofta gratis grejer för att man ska köpa något annat. Så mitt tips är att inte ta emot något om du inte vill köpa nått, nått att komma ihåg är väl att dom oftast är snälla och trevliga så var inte rädd för att prata med dom.



Sharm är lite lugnare och mer avslappnad miljö, här "rycker" (tjatar) dom inte på en att man ska gå in i nån butik, vilket kan vara väldigt skönt. Efter 12 på natten så börjar det festas, finns uteställen här också!



Ops blev lite långt men hoppas du fick en liten inblick i hur det är i egypt (A) :P

2009-02-25 @ 08:53:21
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0