shopping down town

Hej hej

vikken dag det ha vart, först va det ut te bergvik då och jobba, ha vart jätte segt hela dan men har pysslat lite me att torka och lagt in nya skor och så, Johanna kom och bytte av mej vid fyra då åkte jag in te stan där jag mötte upp syrran på mic. hitta mej en mysig och fin kofta på gina och syrran hitta ett par byx leggins.
sen stod vi och tjöta lite me marie som va väldigt utråkad av att det va så sjukt lite folk hehe sen hitta jag mej även ett par byxleggins jag me fast på vero moda jätte söta me fickor bak :)
 och sen gick vi te duvan där jag hade lagt undan skorna som jag skulle testa jag vet inte om syrran va te nån större hjälp men det blev i alla fall ett par som jag ha tatt hem nu och ska prova lite mer och bättre men jag tror det blir dom alltså
dessa


jag tror de e mest min stil dessa och de sitter bäst på foten så det blir nog jätte bra detta och bra sommar sandaler :)


sen när kl blev 18 tog vi 6:an mot färjestad jäklar va folk det va me bussen vi stod som packade sillar hoppa av vid rondellen efter bron för där skulle vi möta upp steve som kom me bussen från torrskog för han hade me sej syrrans laddare som hon hade glömt.. det blev bara lite problem när vi kom av ,för först va vi på fel sida av vägen  och det va helt omöjligt att komma över för det gick bilar hela tiden som antagligen skulle på hockeyn och då kom ju självklart bussen så han fick sakta in så linda fick springa över vägen plus att steve hindra all trafik och linda me hehe men det gick ju bra te slut hon fick sin laddare hehe.. sen fick vi springa igen för att hinna me fyran hem hehe... ja det va motionen för idag :P...

hur har eran dag varit??

nu blir det tv för min del och ja just de jag ska jobba imorn me jag fick inte ledigt, nu va det nina som va sjuk så ska jobba på mic 9.45-14-15 det får ju gå det e ju bra att få lite tider på scorett efter som jag inte jobbat där så mkt denna månaden...

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0