sveriges värsta bilförare

Hej

Hehe jag sitter och kollar på sveriges värsta bilförare nu, kan man verkligen va då dålig på att köra bil undrar jag hehe de gjorde ett back moment nu att de skulle backa ut ur ett garage hehe och det gick ju helt vilt hehe snälla folk, jag ska inte säga att jag e så bra på att backa men herre gud säger jag bara man gasar väl inte full gas när man ska ut ur ett garage hehe :P.. och robert eller va han heter, hör ni hur han pratar ?? hehe man får ju fnatt bara man hör han hehe så dumma hela högen :P...



vet ni vad jag ska göra :P
 jag ska på kryssning :D ons - lör utgår från gbg e inte bestämt datum än men troligvis blir det i mars, va en kompis te madde som hade vunnit fyra biljetter och då skulle madde få följa me och så fick hon ta me mej som kompis :D jäla schysst helt gratis kan ju nästan inte bil bättre :)

Nu ska jag sätta mej vid tv och kolla klart på dessa tokarna sen blir det nog film låna me mej två filmer från jobbet som jag ska titta på..

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

åå vad kul med kryssning :D å gratis dessutom :O jag e avundsjuk på dej nu ;)

2009-02-13 @ 10:51:38
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0