Tisdag 3 feb

God morrn!!

Tisdag idag och det står jobb på schemat..
jag har sovit som en stock inatt inte vaknat en ända gång hörde knappt när linda va uppe och gick te skolan sen nu när jag vakna va det svårt att komma upp känner mej fortfarande trött men jag tror jag kommer bli pigg sen :P..

Igår kväll gjorde vi ju bertansk fisksoppa och jag sa att jag skulle lägga upp ett kort men det blev inte att jag tog nått.. men den va faktiskt riktigt god i alla fall för att va fisksoppa som kanske inte låter så himla gott när man säger de hehe... det e ju bra att man får i sej lite fisk me det e ju nyttigt :)

Sen kolla vi på a ciderella story me snyggingen Chad Michael Murray :) det va längesen jag såg den och den e faktiskt bra :D





Nu ska jag ta mej nån frukost sen får jag börja göra mej i ordning så smått

ha en bra tisdag
pussar// Mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0