Tisdag

Go morron :)

Underbar morron eller hur?? har sovit jätte gott inatt och nu vakna jag nyss och tog en dusch så nu känner jag mej riktigt pigg och redo för en ny dag på jobbet :) jobbar 13-19 idag. hoppas på att det kan bli en del folk idag nu tror jag ändå att det inte finns nått mer nytt att prismärka det har nog micke gjort nu på förmiddan i sånna fall så det kan bli lång tråkigt om det inte kommer nö folk...

funderar på om jag ska boka en tvättid börjar bli mkt nu men det e bara det att jag är ju inte hemma förrän halv 8 kvarti 8 och den sista tvätttiden är mellan 18-22 så då får linda börja tvätta och jag vet inte om hon e så pigg på de men det e ju faktiskt hennes kläder oxå så jag ska se om vi kan ta den tiden vore bra :) slipper man tvätta ton vis me tvätt varje gång man ska tvätta bättre att tvätta lite då och då...


Igår boka jag biljetter till SCOTTS kanske jag sa hehe :) ska bli riktigt roligt,hinner inte hämta biljetterna idag utan jag få åka ner tidigare imorn och hämta ut dem :) det ska alltså spela i Säffle på "medis" den 28 feb :D ganska så snart det går allt fort dit hihi.. va inte så farligt dyrt heller så det e ju jätte bra ingen annan som ska dit??  det va ett fåtal platser kvar när jag boka så ska ni dit för ni skynda er att boka ;)

Minus grader idag igen men idag e det inte lika kallt ändå som det va igår tror jag men det e ändå kallt brrr vill ha värme och sol, igår sken solen hele dan fick sån himla lust att åka salom det e sånna dagar det ska va när man åker så himla gött får ta och prata me mor och far om vi inte skulle kunna åka upp te charlottenberg en dag och åka :) lite skider vill man ju åka iår skulle vilja åka upp te sälen men det e inte många av mina kompisar som åker skider tyvärr så det får bli dagsturer i stället.. fast mest av allt skulle jah nog ändå vilja åka utomlands nån stans te värmen ååå skulle va så himla gött i april, mars nån gång mmmm :)
man får väl fortsätta drömma för händer det gör det väl knappast om jag inte åker själv :P

Nu blir det frukost

ha en bra dag 
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0