tvättar

Go morron!!

Just nu sitter jag och äter frukost men redan vid halv 10 va jag ner me all tvätt så har 3 maskiner igång nu :) snika lite på tiden för det va ingen som hade tid före mej så då kunde ju lika väl jag ta av den tiden me så nu hinner jag tvätta allt och lite tid över innan jag ska åka så det e super bra va en del tvätt.. usch.... sen har jag duschat så nu e det fritt fram att hänga in tvätt på toan hehe...

Är jätte fint väder idag solen skiner och det e typ 2 minus grader perfekt men själv ska man ju stå inne hela dan så man får ju inte så mkt nytta av det ändå men det e alltid trevligt att se solen :) då tycker man om att det e snö och kallt när solen tittar fram det e så himla fint om man bara hade vart i backen me så hade allt vart perfekt :)..

Nu ska jag snart ner och hämta tvätten eller slänga in den i torktumlarn och sätta på 3 nya maskiner hehe jag sa ju att det e mkt tvätt :P..

Ni får ha en bra torsdag och ut i solen me er om ni inte ska jobba inne då förståss...

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0