dag två avklarad

Hej hej

Då va andra dan avklarad då på Lagerkompaniet idag har det vart lite mer folk så det va typ folk hela tiden så tiden gick fortare idag :) micke gick nästan me en gång jag fick nyckel och de för jag skulle stänga idag :P och det va inte det lättaste jag ha gjort kan jag ju lova först va det skjutdörrarna och de va det först en knapp som skulle vridas på så att de inte öppnades sen va det ytterligare 3 st lås på de, det va ju inte så svårt då men sen ytterdörren ut på baksidan först skulle en kåd slås in så att larmet va på sen ut och stänga dörren och låsa två lås på den dörren... problemet va att de låsen va fruktansvärt tröga och jobbiga så jag öppna dörren pyttelite och stängde den igen för trodde det hade blitt nått fel men vad hände dåå joooo LARMET STARTA skit högt va det me jag trodde jag skulle kissa på mej nästan hehe nee men fick ringa micke så fick gå in igen i oväsnet och trycka kåden igen så det tystna och sen fick vi ringa securitas så att de inte skulle åka ut sen testa jag o låsa några gånger innan jag sätte på larmet och sen sätte jag på larmet igen och då va micke me mej i luren så då fick jag låst te slut kändes mkt bättre när jag hade nån att prata me hehe...
men fyyy säger jag bara  inte roligt....

efter stängning så gick jag till bergvik och kolla i affärer, ska på kalas te helgen morfar fyller 80 så vi ska ut och äta och jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mej men nu fick jag tag i en svart kjol på H&M på rean en sån som går upp i midjan och så va det tyll och så :) va jätte fin problemet nu e bara vad jag ska för törja men jag får väl se vad jag har..

Nu sitter jag och käkar purjolök och broccoli paj :) va mkt god e syrran och Nina som har gjort den idag..hon har vart här hela dan och de har arbetat me ett arbetet men innan jag åkte så satt de bara vid datorn och kolla på youtube klipp och det har de gjort hela dan skulle jag tror, "det e nått de letar efter som ska va me i arbetet" jaja jag bryr mej inte bara att de satt me min dator hela dan och det stör mej ju lite hon har faktiskt en egen men min e mkt större så det va därför jag inte kunde skriva nått i morse de okupera datorn hela tiden...

Nu blir det veronica mars igen hehe :)

ha en bra torsdags kväll
kramar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0