fredag :D

God morgon

fradag idag och sista arbetsdan på Lagerkompaniet för en stund vet inte om jag ska jobba nått te veckan men det tror jag inte då kommer väl de vanliga som brukar jobba där att jobba :)
och idag åker jag hem te torrskog åker inte förrän 20.30 ikväll jobbar ju te 19 sen blir det fort hem och hämta packningen och sen ner te stan igen, tänk va mkt enklare allt hade vart om man hade bil hmm men jag hoppas att micke kan köra hem mej sen ikväll för han ska ju va me där ute hela dan idag, för då blir ju allt mkt enklare då slipper jag stressa ihjäl mej. För att jag åker hem det e för att min morfar fyller 80 år idag och imorn så ska vi ute och käka, spela bowling och så me kusinerna och mormor och morfar så det ska bli trevligt :D sen åker jag tillbaka upp te karlstad igen redan på söndag kväll tror jag, syrran ska då upp då och jag hänger nog me henne.

Det snöar nått fruktansvärt idag det bara vräker ner usch usch :( och när syster vakna imorse och fick se detta fick hon en knäpp i huvve att det e ju SKIT farligt att åka på de stora vägarna nu.. såå jag får åka hem själv ikväll för då skulle linda ta tåget i stället te åmål.. men det de berodde mest på va väl för att hon skulle träffa patrik hennes sambo. de har ju inte träffat varann på en hel vecka ojojoj hehe... han kommer ändå te kalaset imorn men det orka hon inte vänta te jaja hon gör som hon vill...

jag får väl ta tag i disken nu tänkte hon kunde göra det idag om hon ändå skulle va hemma i eftermidda men nu slapp hon ju de då eftersom hon skulle åka tidigare :/ så det ska jag göra sen får jag se om jag kollar på ett te avsnitt av veronica mars innan jag gör iordning mej för jobb ska nog packa lite me :)...

ni får ha en bra fredag så kanske vi hörs senare ikväll annars så vet ni att jag ska hem så kanske inte hinner så det blir nog ett par dar utan att jag skriver i sånna fall..

pussar//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0