I torrskog

Hej hej

Nu har jag faktiskt lyckats tatt mej in på denna sega datorn hehe kunde helt enkelt inte va utan internett längre det e tal på att vi ska få bredband hit men det e inte riktigt klart än det hade inte kommit ändå hit än te vårt hus så får vänta ett tag till..

Idag har det vart en riktig slappar dag, va me mormor en sväng te lennartsfors och handla mat morfar ville inte köra så då hämta han mej i stället hehe :P men efter det så har det bara vart tv, jag skäms lite för det har vart så underbart fint väder ute men det e ingen som har vart hemma som man kan ha vart me så därför blev det som det blev.. '
kolla på veronica mars den serien vet ni på tvåan hela eftermiddan från 1-6 typ det gick flera avsnitt, jag har aldrig kolla på det förut men nu blev jag fast så måste leta upp när nästa avsnitt går..

lite av vad som skett sen jag anlände i torrskog är att på söndan när jag kom hem åkte vi direkt hem te mormor och morfar efter de hade hämtat mej i årjäng så då satt vi där åt mormors kaka och kolla på tv :)
på måndag så åkte vi ner te bengtsfors på förmiddan kolla rean lite och handla mat sen träffa vi camilla,sandra och erica på kikis så då satt vi där och fika en stund jag fick även mej en klänning på rean :) hade kostat 300 och nu fick jag den för hälften en jätte fin enkel svart klänning :)
igår tisdag då va det slapp på möra lång sovnmorron sen vid ett åkte vi ut te ett tjärn i skogen där vi grilla och åkte skridskor :) va jätte fin is och jag åkte faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mej hehe hade ju inte åkt på evigheter men det sitter allt i bara man får åka några vänder så :P..

JO det var ju meningen att jag och Ellen skulle ut på måndan "tretondagsafton" men det hände en lite otrevlig sak fick ett samtal på söndag kvällen att Ellen hade åkt in på sjukhus för operation det va blidtarmen så det va ju inget större men otrevligt ändå.. det gick bra i alla fall och tror väl att hon fick åka hem idag men det blev inget party då och det va inte så nödvändigt heller i det läget.

ja det va väl de hehe =) blir här i torrskog några dagar till innan jag åker upp te karlstad igen blir nog på lördag elle söndag för har räkningar som måste betalas den 12 så innan det ska jag va upp i alla fall :)

Nu får jag gå ner och se va pappa gör, mamma kommer väl hem nu snart me vilket minut som helst :)
vi höres får se om jag tar mej in en gång till innan jag åker upp te karlstad :)
puss// mika

Kommentarer
Postat av: Maria

jo jag skulle också behöva lite pengar faktiskt ;p åååh 2009 år vårt år, vist:D?

2009-01-07 @ 20:39:22
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mycket! Det hade jag också:) kraam

2009-01-07 @ 22:48:00
Postat av: Emelie

hehe men så bra de då :D



ååh tack så mkt =) Kram

2009-01-08 @ 12:24:30
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: k a l m |

en ganska okej år :)

2009-01-08 @ 19:20:39
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/
Postat av: Maria

jo jag måste ut och söka sommarjobb..-.- jaaa 09 är barabarabara vårt år :D

2009-01-09 @ 13:21:23
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0