jobb igen

Hej hej

hoppas ni gör massor me morotskaker nu hihi :P (skämt och sido) ...  uppfyllde i alla fall er önskan och hoppas ni tyckte om de :)
har kollat på 7  ytterligare avsnitt av veronica mars så har ett avsnitt kvar på den ena skivan får nog ta och kolla på den sen.. sen så har jag två skivor kvar efter det 8 avsnitt som jag får kolla på nån annan dag..
Emlie kom förut hit en sväng och hälsa på mkt trevligt :) sen kom syrran så nu har de träffat varandra oxå hehe...
Annars idag har det vart väldigt lungt, gjorde pannkakor förut te me själv men nu e det slut för Emelie och syrran åt oxå :)

Jooo jag har fått mer jobb hehe :P... man hinner inte va ledig länge innan de ringer men nu va det faktiskt från lagerkompaniet det ringde så jag ska jobba där ons,tors,fre :)
har ju vart där och jobbat en gång föurt och då tyckte jag det va väldigt skoj så jag hoppas det blir det nu me e lite nervös va ju ett tag sen nu men det ska nog gå bra jag ska ju inte vara där själv micke e ju me mej... detta e alltså min chef på scoretts bästa kompis och han har sin affär bredvid scorett outlet så det e därför jag ha fått jobb där så lätt om det va nån som undra.. gött me lite extra cash i alla fall :P...

Nu ska jag låta syrran sitta lite vid datorn och göra nått skolarbete..

puss // mika

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: ja det har du rätt i! :) <3

2009-01-20 @ 17:57:12
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej(: jätte fin blogg du hade :) kolla in min blogg på



helenaelionorastrom.blogg.se

2009-01-20 @ 18:18:45
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag ska baka den i helgen! :D haha.

2009-01-20 @ 19:12:40
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Haha jaa, känns som att min kommer ta slut fort med ;P Men väntar tills helgen då min pojkvän kommer för det är ju roligare & baka då man är fler :)

2009-01-20 @ 20:21:47
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0