Lagerkompaniet

Go morgon

idag har jag vart ganska lat och låg ända te kl va 10 såå det blev inte att jag tog min morgon promenad idag ska ju springa på jobbet sen :P.. vädret e bara såååååå tråkigt usch usch har ingen lust att gå ut i dag över huvve taget men och ca en timme ska jag ju åka ut te bergvik och jobba på lagerkompaniet..

såå det e det som händer idag för min del ska jobba 13-19 så hinner inte me så mkt annat. när jag kommer hem ska jag nog kolla på lite mer avsnitt av veronic mars :) vet ni jag läste på en blogg nu i morse att veronica mars kanske ska komma ut som en film som en fortsättning på säsong 3 :D kul tycker jag.. måste ju bara beställa hem säsong 2 och 3 först att titta på.. vet dock inte när detta skulle ske men det tar nog ett tag det va bara prat på det att de skulle göra det, Rob thomas har fått tillåtelse att göra filmen och kristin bell (veronica mars) har sagt ja men väntar fortfarande på svar av jason dohring (logan) och Enrico colantoni (keith)... men jag hoppas verkligen att det blir sååå :D jag e kär i den serien så en film skulle ju va pricken över I :)


jason dohring (Logan) i veronica mars

Ne nu ska jag käka frukost och göra mej i ordning för jobb men ni får ha en bra onsdag :)

<3 tackar så jätte mkt för alla komentaren blir verkligen jätte glad :) <3

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Härligt :) Jo jag läser sista året på teknik här i uddevalla jag.. sen festar jag och umgås med kompisar, sen hinner man inte så mkt mer :) vad gör du ? pluggar / jobbar? kraaam

2009-01-21 @ 11:05:57
URL: http://piagreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, de lät ju inte helt fel:) jah ska också ut och söka jobba hade jag tänkt :) men de verkar nästan omöjligt att få jobb?!..

2009-01-21 @ 12:47:39
URL: http://piagreen.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar; Ja håller med,hoppas verkligen på en film då det inte blev en fjärde säsong.

Serien är verkligen av favoriterna, love it :)

2009-01-21 @ 17:24:59
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0