lördag

God morron :) idag e jag uppe me tuppen klev ur sängen redan 07.30 så nu har jag duschat, ska snart göra mej klar för jobb igen plus att jag måste packa lite för direkt efter jag a slutat så åker jag te lollo :)
Hon fyller ju 21 år idag GRATTIS!
Är fortfarande orloig för hur det ska gå nu när jag ska låsa upp själv me det larmet kunde nästan inte sova inatt hehe bara jag kommer in och får av det jävla larmet så e det lungt men kommer ju va hyper nervös när jag låser upp men men nån gång ska bli den första gången annars lär man sej ju aldrig...

jag hittar inte min kamera hmmm... det e hopplöst när man e två för då städar den ena och då vet man inte vart de ar lagt det sen så det e nästan så jag ska ringa och väcka Syrran och fråga vart hon har gjort av den blir galen när inte grejjerna ligger på det stället en annan har lagt dem...

Nu måste jag göra mej klar

ha en bra lördag
pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0