promenix

Hej hej

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat en dag me louise :) jag gick väl inte ner te stan förrän vi 12 då men hehe, när jag kom dit höll hon på att städa ut julen så hjälpte henne me de slänga ut granen tex hehe så fort man tog i den ramla alla barr av den snacka om torr hehe :P.. va några snälla arbetsgubbar nedanför som skulle ta me sej granen och slänga den så vi hiva den ut från balkongen hehe fan va barr det blev inne jag skojjar inte men all barr blev kvar i lägenheten och granen va helt kal när den slog i marken hehe såg lite roligt ut :P...
sen blev det en promenad skulle visa lollo vart pekås låg hehe så vi gick runt lite kom te en fin park me massa olika trän hehe va jätte mysigt där hade jag aldrig vart förut sen gick  vi runt liksom så vi åt på donken när vi kom in te stan fyfy ´hehe sen blev det att vi kolla lite i affärer fick mej linnen och två BH:ar på REAn så det va ju bra :)
sen gick vi hem te lollo igen och satte oss och kolla på Mr & Mrs smith den va helt okey :) och sen åkte jag hem :P..

Imorn kommer lollo hit på möra så ska vi gå te badhuset och bada :) sen vid halv 4 ska jag jobba på bergvik, chatrine ringde förut och ville ha ledigt för hon skulle nån stans och det e klart man ställer upp men gör det för pengarnas skull :P... blir ju inte så mkt jobb nu i jan så får ta det lilla jag får..

Hitta Veronica mars säsong 2 boxen på Åhlens Ettan fanns inte tyvärr så jag sket i att köpa tvåan ska kolla på ginza sen kan ju va billigare där me, jag måste bara ha dem..



ååå va söt han e :) ge mej hehe :P..


nu ska jag bädda nytt i sängen det kanske hjälper så jag kan få sova hela natten inatt sen ska jag leta upp boxarna på ginza hehe..
ha en fortsatt trevlig måndags kväll
pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack för kommentaren om mitt inlägg! Man vet verkligen inte hur man kommer att reagera förrnst det händer. Köp ett sånt lrm! kostar bara runt 50-lappen och är jättebra!

Du får sova gott!

2009-01-12 @ 23:28:55
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0