såååå nöjd :)

Heeej :P

Har städat klart hela lägenheten nu, det ända som e kvar av jul grejjerna e stjärnan i föstret men jag vet inte vad jag ska sätta där i stället om jag tar bort den kommer bli så tomt så den får sitta sååå julig e den ju inte men vem vet den kanske rycker ner senare hehe...
idag har jag i alla fall: tvättat 5 maskiner, städa badrummet torkat runt och skurat, skura golve i köke och damsuge, diskat, hängt upp nya gardiner i köket, rensat ur låderna och garderoberna så syrran får plats me sina grejjer, bädda nytt i sängen, damsuge rummet, torkat bord och hyllor.
 ja det va nog de :) har blitt jätte fint och rent nu bara man kan hålla det så här nu ett tag hehe riktigt stolt över mej själv :)

Lollo kom vid 14 så hon hjälpte mej att rensa garderoberna faktiskt är mkt tacksam för de :)
joo sen va vi ute och slängde alla skokartonger som jag hade i massor plus annan skräp gött att det e borta.. fattar inte varför jag sparat på alla skokartonger hehe men nu e det e i alla fall borta och det blev ju jätte mkt plats över i graderoben för de hehe :)
louise har gått hem nu innan det blev för mörkt det e mörkt men det finns ju gat lamper som lyser upp gaterna :P

laga te korvstroganoff m ris förut me va mkt mumsigt :)

Nu ska jag nog bara ta det alldeles lungt och känna mej stolt och titta på det fina jag gjort hehe.. blev lite sugen på att baka men jag orkar inte gå ner te affärn så det får va helt enkelt..

FICK MAIL FRÅN GINZA FÖRUT ATT NU VA VERONICA MARS SICKAD SÅ NU E DEN HÄR OM 1-2 DAR :D

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Det låter jobbigt med allt städande :)

2009-01-15 @ 18:58:32
URL: http://enclose.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad duktig du är som har städat idag :) det skulle jag också behöva!

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2009-01-15 @ 18:58:56
URL: http://plommonpaj.blogg.se/
Postat av: Stephanie

hehe, det är väldigt skönt när det är fint och inte stökigt iallafall, så det är nog värt allt besvär skulle jag tro :) .



tack!

2009-01-15 @ 19:14:54
URL: http://enclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0