smekmånaden

Hej hej

Har låge i soffan tills nu har kollat klart på det första två diskarna alltså 8 avsnitt ca 7 timmars veronica mars hehe :P... kunde inte sluta kolla men sen kom syrran och nina hem så då fick jag ge mej men då blev det att man kolla på smekmånaden i stället hehe den e inte slut än men jag har sett den förut och tyckte väl att jag behövde komma ur soffan en stund hehe :P...
såå de e det jag gjort idag kollat på film och det blir nog detsamma imorn skulle jag tro hehe snacka om lat hehe men jag va ju faktiskt ute i morse och sen va jag ju ner te konsum oxå :P...

syran har såå himla mkt disk att diska upp hehe ser ut som en bomb har släppt på diskbänken och jag kan bara sitta och kolla på de för hon har LOVAT att hon ska diska hehe så jag tänker inte röra ett finger för det dära det får hon ta tag i men det tar ju tid har jag märkt jag har sagt te na men hon kollar bara på tv eller grejjar me nått annat... på så sett e det ju bra att vi bor två här då slipper man göra alla sysslorna själv hehe :D

Har fått en jobbig huvve värk kanske för att jag låge still för länge hehe får ta mej en alvodon innan läggning och det blir nog snart känner mej rätt trött och sleten...


min bebis frasse :)

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är grafisk kommunikation, foto och så ;) Okej på så vis, är ju lite svårt att veta exakt vad man vill göra. Haft en bra kväll?

2009-01-19 @ 22:08:44
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh vad gulligt! :)

Jag lägger till dig på bloggkoll så jag inte missar det.. :)

2009-01-19 @ 22:11:10
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0