syrran flyttat in

Hej hej

Nu har jag jobbat klart, dan har vart väldigt lång för det har typ vart dött me folk har nog aldrig vart så lite en lördag riktigt dåligt så timmarna gick segt vill jag lova... efter jag hade slutat så ringde syrran så då stod de och vänta på mej vid torget sen åkte vi direkt te IKEA och kolla lite och åt mat :) sen blev det Ica MAXI och handla all mat så nu vill jag lova att det finns mat här plus att linda hade me sej all sin mat fullt i alla skåpen hehe...

snat blir det körslaget och gott att äta till de :) mor och far ska sova över hör tills imorn för mamma hann inte gå i affärer idag så dörför ska de göra det imorn :)

hoppas nihaft e bra lördag, kvällen blir dock lugn för mej skulle jag tror linda ska va me sin tobias och lollo e väl hemma hos sej och tar det lungt eftersom hon inte har råd att gå ut.. får se om man kanske kan träffa linda nått imorn, men hon kommer nog va här i karlstad varanan helg nu när hon har tobias här i kd :) kul för henne tycker jag han verkar va en bra kille :D

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0