tisdag

God morgon!!

trist morgon och vädret lika så, såå jag blev lat igen och gick inte ute och gick som jag egentligen borde ha gjort.. ska iväg och jobba idag igen får se om det blir mer folk idag eller om det e lika trögt som det va igår.. har börjat läsa en bok som jag står och läser när det inte e några kunder inne den heter "inte han!!" jag bara tog en bok ur mängden för att ha nått att läsa så tiden går lite fortare jag vet inte om det e såå himla bra och jag som verkligen hatar att läsa böcker eller har gjort i alla fall typ aldrig läst ut en enda bok.. jag får se hur mycket jag hinner läsa i denna boken jag läser den bara på jobbet jag tar inte hem den för hemma har jag ingen tid te att läsa hehe :P..

ska snart fixa nån frukost sen får man väl göra ordning sej igen, ska bli gött att va ledig imorn :) ska nog hitta på nått me lollo, har me oss skridskor så vi kanske ska leta upp det stället som e nån stans på marieberg där de har en sån skridsko bana men det beror ju på hur vädret e me annars så får vi väl hitta på nått annat skulle kanske dra te friskis nu när man e ledig..

Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare ikväll när jag slutat

puss// mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa eller hur va de äckligt :P tur för dig att du slapp se de in real life:P

2009-01-27 @ 13:44:51
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0