ut me julen :P

Hej hej

idag e det 13 och då e säger man ju "20:de knut då ska julen ut"  jag har faktiskt inte fått bort julen riktigt än då, har tatt bort tomtarna och ljustaken men det e dukar och gardiner som ska bytas det får bli imorn för idag har jag haft fullt upp inte ens hunne skriva i bloggen hehe...
vakna av att lollo kom och ringde på dörren 9.50 sen va det bara att ta på sej och käka frukost sen gick vi ner te badhuset och bada :) va riktigt skönt va väl där i ca 3 timmar hehe :P.. och ja hoppa från 5 meters hehe riktigt stolt :P..
efter vi hade badat så gick vi te Rimini pizzeria och käka mums mums de pizzorna e riktigt goda asså :)
sen va det hem och göra sej i ordning för jobb sen gick vi ner te stan lagom te min buss skulle gå ut te bergvik..
på jobbet va det riktigt segt va typ dött me folk jätte lite och det värsta va ju att tomas hade spärrat internet så det fanns verkligen ingen ting att göra gå och trampa och vänta på att tiden skulle gå typ... fick upp te budgeten i alla fall men trögt hehe...

Nu är jag ledig imorn och på tors sen jobbar jag hela helgen, skulle inte ha jobbat lördan egentligen men nu vile tomas va ledig då så då fick jag ta det passet och det e ju bra i och för sej för det e ju OB och bra betalt på lördagarna hehe :P..
Imorn blir det en promenad ner te lollo sen ska vi ut och motionera hehe :P... sen blir det nog lite bak och film hos henne så jag vet inte riktigt när jag ska få tid me och städa här hemma men torsdag då kanske hehe.. måste göras innan mor o far och syrran kommer på lördan i alla fall. 

 
vill utomlands SNART innan jag blir tokig, hur länge har jag inte sagt att jag vill iväg typ ett år snart men inget händer,, har inga pengar eller har jag så har inga kompisar det funkar ju inte.. hade jag haft pengar hade jag fan bjutt me folket hehe :P... men nu e jag inge rik så...
NÅN SOM VILL ÅKA ME MEJ??????

// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0