ännu en ledig dag

Go morgon :)

känner att jag blitt lite bortskämd me alla dessa lediga dagar hihi.. men nästa vecka och nästa vecka igen jobbar jag alla dagar så jag ska väl va glad att jag e ledig lite nu :)..  frågan e vad man ska hitta på idag hmm... prata me sandra igår och hon sa att hon och Erica kanske skulle komma upp te karlstad i dag och kika i affärer :) hoppas det får då hänger jag på dom.. sen måste jag ringa te Elin idag me så jag får klartecken om onsdagen då vi ska te SUNNE :) Sandra kanske ska hänga me oss om hon inte skulle ta egen bil och köra annat folk.. problemet tror jag satt i att hon kommer sakna daniel alldeles för mkt för då hade ju hon fått sovit här hehe :P.. de e såå gulliga ihop <3

ska få i mej lite frukost nu sen får jag skicka ett mess te sandra och höra om de kommer för kommer de så åker de nog rätt tidigt skulle jag tro :) ...

joo fick sms av Cathrine igår, och hon kunde inte jobba min dag på bergvik 8 agu :( hur fasen ska jag göra nu har frågat alla som jag kan byta me och ingen kan.. så nu får jag väl lämna bort den dagen, vilket jag inte e pigg på eller så får jag byta me sussi så jag jobbar te fyra på lördag men det blir masigt det me. då måste jag ha en bil här uppe sen e jag inte i bengtsfors förrän halv 6-6 och då ska man direkt göra sej i ordning och börja dircka sen ner te kräftkalaset.. kan bli farligt/jobbigt...

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0