Dansbandsveckan

Hejsan :)

Idag drar man te det efterlängtade Sunne och dansbandsveckan :D och vädret ser ut att bli kanon som man ser det nu HÄRLIGT :) hoppas det håller i sej... åker me bussen 15.30 här ifrån så e jag i nyängen 16.10 typ så är Elin där me bilen så drar vi upp te sunne, tar ca en timme upp därifrån..
de börjar inte spela förrän kl 8 men man kan ju gå in på området innan ändå, är ju öltält och sånt mm :)..

har tänkt mej att ta en cykel tur ner te stan snart, är så gött väder sen så va jag inne på Gina igår innan jag börja jobba och de hade fått in en del nytt så måste kika lite nogrannare hehe.. egentligen skulle jag väl spara mej tills vi åker te sthlm men kan inte hålla mej sen kanske man hittar nått fint att ha ikväll :).. sen ska jag se om Tomas har mitt lönebesked eller om han lagt in det på Mic :)

ska göra mej i ordning nu men ni får ha en bra onsdag det ska i alla fall jag ha :)
pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0