Fredag :D

Idag åker jag te götet :D men det e inte förrän ikväll kl 18.59 går tåget till Åmål där Madde och Linda möter upp så tar vi bilen vidare mot Göteborg <3 LÄNGTAR

Idag annars ska jag pyssla lite me diverse, ska diska och städa lite så det inte ser allt för jävligt ut när man kommer tebaka sen måste det packas inför helgen.. sen får vi se om jag hinner så ska jag åka ner te sundsta och lägga mej lite och steka börjar ju inte förrän 15.30 idag..


Tänkte visa lite bilder från bengtsfors festivalen :)


wakeboard uppvisning på dan


förfest hos Malla och Jenny

   

SCOTTS!!


deras snygga nya buss :) va jätte fin inuti oxå ;)

   


Henrik snyggingen :P




coola Roberto


Lillen :)


Wakeboard åkarna va uppe på scen och tog imot folkets jubel och fick priser :)

Det va lite av de bilderna jag hade, vill ne se mer bilder från ni kolla facebook elle bilddagboken..

nu får jag sätta igång me städningen och packningen så jag kanske kan få komma ner och sola lite idag :)

Ni får ha en underbar helg
pussar//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0