i´m so HAPPY :D

Hellu :)

Har haft två BRA dagar nu.. igår så åkte jag ju te Gruvlyckan vid typ 1 tiden.. va jätte trevligt att få träffa henke igen :) vi tjöta och kolla på tv och grejja me datorn sen kom hans styvfarsa och lilla syster på besök de va trevligt :) det bästa va ju att lill syrran lyssna på dansband hehe :D sen fick jag god mat :) pannbiff och kokt potatis och örtsås hehe kanske inte världens lyxigaste men det va väldigt gott :)... vi 8 så åkte vi hem te mej först hyrde vi två filmer och köpte godis.. kolla på Twilight och the day the earth stood still, twilight vet väl nästan alla i detta läget e super bra <3 älskar den filmen.. den andra filmen va väl så där det gick att kolla på i alla fall..

 


Idag har jag jobbat hela dan men det gick ganska så fort, Anna bytte av mej på lunchen då följde jag me mor och far som är här nu och käka, efter jag sluta så kom mor och far igen då gick vi till BÄTEN och käka :) va riktigt mysigt där och maten va jätte god kanske inte så billigt men mamma och pappa betala ju hehe... satt där ett tag sen åkte vi hit och nu sitter de och kollar på tv och jah sitter här ;) imorn blir det ut på äventyr igen, är ledig imorn och mamma och pappa sover ju över så om det e uppehåll imorn så ska vi åka ut te hammarö me båtbussen :) hoppas på det...

Det bästa idag va att jag fick ett sms av Elin och hon fråga om vi skulle åkte te sunne och jag e överlycklig hihi så vi tar bilen upp på onsdan och sen åker vi på natten till torsdan te karlstad så sover hon här sen... FAN VA KUL...
dansbandsveckan here i come :P

puss // mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de henke i scotts du träffa elle? haha. Kram

2009-07-15 @ 22:03:10
Postat av: Anna

Är det henke i scotts du träffa eller? haha kram

2009-07-15 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0