Jobb jobb jobb

Hej hej

Nu e jag äntligen hemkommen från bergvik.. tar en jävla tid me buss jag önskar att jag hade bil :/.. bytte av Helen och det va redan rusch då me folk och det blev det sen oxå :) kul kul ..
Efter jag hade slutat så gick jag in på Maxi och stor handla, två fulla kassar ;) så va inte därifrån förrän halv 9 sen i stan så missa jag precis min buss hem så fick ta en annan vilket innebar att jag fick gå en bra bit innan jag kom hem så va inte hemma fören kvart över 9 :/.. segt som fan när man slutar 8 liksom.. har käka en skål me flingor nu och snart blir det nog sängen.. jobb imorn me fast har sovmorron dock hehe jobbar 14-19 på mic..

Nu e det jobb som gäller i 6 veckor fram :) e gött..och specielt nu när vädret e som det e.. jag hoppas dock att det blir finare snart igen för nån dag i mellan e man ju ledig.. och jag vill ju såå gärna åka te kusten nån dag.. j
 jag funderar mkt på va jag ska göra för alla pengar hihi men det SKA bli en utlandsresa i alla fall till nått varmt :P.. sen blir det en tur te tyskland oxå och inhandla götta hihi.. sen blir det nån tur te sthlm oxå hoppas jag hehe...


22 juli har jag faktiskt en ledig dag och då börjar ju dansbandsveckan i sunne oxå skulle så HIMLA gärna vilja åka dit det e bara chaufför som fattas hehe.. så om nån e på så e det bara att säga till..
scotts kommer ju dit oxå den dan det gör ju att man ännu mer vill dit :P


vikken HUNK hihi

snodde bilden från scottsfanzone jag hoppas det inte gjorde nått :)

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: anna

Hej mikaela. måste bara fråg hur man skaffar en sån här design på sin blogg. haha. vore jättesnällt om du ville berätta haha. kram anna

2009-07-06 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0