Jobba :D

go morron :)

Grattis johanna på namnsdan :)

idag jobbar jag äntligen hehe, har vart ledig två dar men det känns banne mej längre så det ska bli skönt att få jobba lite igen, så man får göra nått..
först byter jag av Emelie på hennes luch 13-14 sen ska jag direkt te duvan och va där 14-19.. Emelie e ny så ska bli trevligt att fräffa henne tror inte jag har träffat henne tidigare men man vet aldrig vi har haft en del praktikanter det senaste...

Nu har jag pratat me Elin så imorn åker jag 15.30 här ifrån me bussen te nyänga så står elin där och så åker vi te sunne så kommer va upp lite efter kl 17 :D får se om vi får nån mer me oss men det verka inte så :/ men men vi syns ju där allihop sen för sandra skulle nog ta en egen bil som jag sa :)..
fan va kuuul det ska bli :D nu e problemet bara va man ska ha på sej igen hehe :P.. hoppas hoppas att det håller upp imorn så man slipper gå me regn jacka och se ut som en lodis haha..

ska käka frukost nu snart och sätta mej framför tv och kolla på smalville hehe :P.. sen får jag hoppa in i duschen.

have a nice day // mika

Kommentarer
Postat av: Leia

Söt pressbild du har =)

2009-07-21 @ 17:34:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Söt pressbild du har =)

2009-07-21 @ 17:34:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0