kändis på besök

hellu :)

helt slut efter en hel dag jobb, fast i idag har det vart gööör lite folk.. blev inte alls mkt i kassan skit tråkigt :( Johanna bytte av mej på lunchen men det blev en stressig lunch, först sprang jag ner te skomakarn me skor sen fick jag me mej lite skor därifrån oxå som jag fick gå upp och lämna sen krångla det me internorder så fick ringa te helen och vi försöka fixa det men funka inte så när kl va 20 över fick jag springa och äta så hade bara en halvtimme på mej, käka på Wayne´s hade glömt matlåda hemma..  träffa även lite känt folk idag :) Elin och sigbritt och jennifer och maria va inne en sväng mkt trevligt... sen träffa jag james och dawda oxå en sväng.. och det roliga va ju att jag har pratat och träffat en kändis idag me hihi :P..  karl-petter och hans tjej va inni i affärn idag :D trevliga typer hehe och fan va gött karl-petter pratar hehe :) snygg bonde oxå för den delen ;)

har ni hört nyheten?? det e ju dansbansvecka i malung denna veckan och då har de haft dragning för guldklaven i olika kategorier.. och Henrik strömberg i scotts :) blev årets dansbandssångare GRATTIS och även Claes linder i scotts blev årets keyboardist GRATTIS.. och detta är de mkt mkt värde :) de e ju super duktiga båda två..




 Imorn e jag ledig hela dagen ska bli unerbart skönt att få sova lite längre hehe :) ska städa imorn för på onsdag kommer mor och far hit och hälsar på.. så jag måste städa nu hehe... sen på middan så ska jag åka och hälsa på en gammal god vän :) kommer nog bli jätte trevligt va ett tag sen vi sågs.. '

joo jag tänkte på det senaste videoklippet jag la ut ställde ju jag en fråga om ni viste vilken film låten förknippades till och det e ju ingen som har svarat så jag antar att ingen viste och svaret e dirty dancing 2 ifall ni ville veta..

ne nu blir det nog alldeles strax sängen för mej ögonen e tunga nu..
natti natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0