Liseberg

Hej :)

Denna helgen har vart super :D kom hem hit te Karlstad igår på kvällen..

Åkte ner te Göteborg i Fredags kväll efter jag hade jobbat på bergvik, sandra kom och bytte av mej så jag kunde sluta tidigare så sluta 18.30 sen fick jag skjuts av Andreas in te station, så hade goo ti på mej men det e skönt sen gick tåget 18.59 och jag va i Åmål kanske 20.15 för det blev försenat eftersom det hade åskat rätt bra.. Mötte i alla fall upp Madde och Linda där så åkte vi mot götet :) va inne en sväng på macken och köpte mej lite käk va svin hungrig men sen så :).. va i Göteborg 22.30 typ.. då fick vi träffa maddes kille det första daniel trevligt.. sen blev det sängen me en gång.. va sjukt varmt i lägenheten men vi hade fått låna en fläkt av maddes syster men den lät värre än ett reaplan nästan hehe men jag lyckades allt somna...

Lördag va uppe i ganska goo tid kl va väl 8, då käka vi frukost och gjorde oss i ordning.. halv 10 gick vi ut och det va Kanon väder helt underbart.. åkte in te stan te station och fick ut maddes biljett sen gick vi mot Liseberg så va där halv 11 så fick vänta i en 20 min innan de släppte in oss.. Åkte allt typ förutom barn grejjerna hehe :D va sjukt roligt och jag ÄLSKAR verkligen liseberg.. det e såå fint och trevligt där.. och det e sjukt roligt att åka alla grejjer hehe man får sån kick :P.. uppsvinget, balder, kanonen, höjdskräcken, uppskjutet, flumride, colorado, spinrock har jag glömt nått nu tro hehe..riktigt roligt :D Sen att jag va där me mina tjejor va det bästa :) Madde och jag Åker allt hihi och linda e bara för goo hih älskar er tjejer..22.40 kom Daniel och hämta oss me bilen så fick skjuts ända hem te madde :) efter en hel dag på Liseberg e man gött sliten.. Tack för en super trevligt dag på Liseberg

Söndan då sov vi te kl 9 sen gick vi upp och åt frukost och tog det lungt vid halv 11 åkte vi ner te backaplan och kika lite i affärer.. jag köpte mej ett linne på Gina hehe skräll.. och linda hitta en del oxå.. sen åkte vid ut te tuve tror jag det va och spela minigolf.. va längesen man spela det men jag hade väldigt tur i början men sen rasa det hehe.. Madde vann sen LInda sen Jag och sist Daniel :).. det va roligt i alla fall .. sen åkte vi tebaka in te backaplan och käka på flitstone.. jag käka kebab i bröd  jätte gott mums.. när kl va halv 3 typ åkte vi hem mot dalsland.. Va i Åmål halv 5 typ och jag hade bokat biljett från åmål 20.53.. vi trodde inte vi skulle bli så tidiga men det blev vii men det gick ett tåg 18.46 så jag tog det fick ju ändå vänta 2 timmar men det fick ju gå..  gubben som kollar biljtterna brydde sej inte om att jag hade bokat fel så det va ju tur hehe.. va i Karlstad 20.00





     
Klicka på bilderna för att få dem större


Nu e det ny vecka och vecka 28 det innebär att schemat börjar för mej, ska jobba hela veckan Mån.Fre
så idag fick jag lite mjuk start och jobbar efteriddan på bergvik men sen har jag två helagar framför mej hehe.. men det ska bli kul och pengarna bara rullar in I LIKE :P..

Pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa faan va skojj vi hade!! Älskar er båda mycket mycket!! :D Detta får vi ju lätt göra till en tradition. ;)

Puss

2009-07-06 @ 11:55:46
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0