makaronipudding :)

halloj :)

hem kommen från jobbet, håller nu på och lagar lite mat te morgon dagens lunch låda :) tänkte göra tonfisk salladen igen men då hade jag ju ingen cream frech kvar så då hitta jag på och gjorde en pudding i stället :) får se hur det blir men det blir nog super bra hehe..
idag på jobbet har det vart rätt mkt folk i mellan åt så det har ju funnits att göra.. datan sa stopp ett tag så det blev lite problem men det e löst nu :)..
fått in mass vis me nya skor i dag, och som tur va så va allt redan inlagt när jag kom så jag slapp de super :) min rygg känns mkt bättre nu.. va in te apoteket innan och köpte algesal så det smörjde jag på direkt och nu e det betydligt bättre men det känns fortfarande så får smörja in mej en om gång till innan jag lägger mej..

Imorn jobbar jag hel dag först duvan sen bergvik 9.30 - 20 me en timmes lunch.. lååång dag men det ska nog gå bra :)

ska snart ta ut puddingen nu sen får jag väl ta och provsmaka en bit :) sen blir det nog soffan och kolla på tv lite innan det är dags att hoppa i säng igen..

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: tess

åh makaronipudding måste vara världens godaste mat! :O ;)

2009-07-29 @ 23:03:20
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0