mega trött

.. och min rygg har börjat värka igen :( fick en heat lotion av Lollo från Alovera på prov men den verkar fan inte funka inte på mej i alla fall.. trodde vekligen på det men tii fick jag så jah får nog köra me Algesalen i stället den vet jag ju funkar i alla fall..
har vart en lång dag i dag så det e nog därför jag börjat känna av det i ryggen igen.. står ju in princip hela tiden inte bra och det golvet e bedrövligt..

har vart ganska så lungt idag på jobbet ändå om man jämför me måndag och tisdag.. på bergvik va det mkt lugnare än på duvan..
åkte direkt hem efter jag slutat, har fått i mej lite käk och snart blir det nog sängen e såå grymt trött.. gäsp..

Joo när jag klev innanför dörren förut så låg det ett avi brev från NELLY så nu har min klänning och mina leggings kommit :D får hämta det imorn efter jag har slutat jobba :) kuul

puss o natti natti // mika


Kommentarer
Postat av: TOBBE

förlåt för ett sent svar, har haft mkt att göra idag. tänkte sova nu. Trött som bara den.



Allt bra med dig?

2009-07-30 @ 01:04:27
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0