Ont i ryggen :(

hellu

Har fruktansvärt ont i ryggen känns som den ska gå av när jag böjjer mej :(.. tror jag fick en knäck i dag när jag torka skohyller, har gått som en stel pinne hela dan.. jobba ju på bergvik idag te kl 15.45 då lilla Anna kom och bytte av mej, sen gick jag in på maxi och stor handla mat hihi.. gick där inne nästan en hel timme :P... sen åkte jag hem och direkt jag kom hem så städa jag och gjorde rent kylskåpet innan jag lasta in all ny mat :) sen diska jag och röjde lite i köket så nu ser det hyffsat bra ut här inne :).. sen har jag betalat räkningar mindre kul, blev ju en del eftersom jag hade elen att betala denna månaden med.. och nu har jag just fått i mej lite mat :) gjorde en liten specialare :P.. koka pasta sen blanda jag ört cremfrech me tonfisk sen hacka jag tomater och blanda i och lite senap som extra krydda :) kanske inte låter jätte gott men det va UNDERBART gott hehe..

resterande av dan blir bara lung. ska nog lägga mej i soffan min rygg pallar snart inte mer :/.. gött att jag har sovmorron imorn så jag får vila ut ryggen ordentligt innan man ska te jobbet.. imorn jobbar jag 13-19 först mic sen duvan.. det värsta e att vi typ ska få 14 kartonger/låder me mass vis me skor..och om jag har lika ont i ryggen då som jag har nu kan jag inte bära in dem då går min rygg sönder totalt .. får ringa på tomas :P så han kommer och lägger in dem :)

idag åkte Madde te tunisien me hennes syster och mor :) fuskisar vill oxå ha värme här regnar du ju fan hela tiden.. det är säkert underbart där nere nu..

ska lägga mej i soffan nu.. joo har ni nått bra film förslag?? är så trött på alla mina filmer nu har sett dem om och om igen hehe.. skriv en rad om ni vet nån bra som man kan hyra eller köpa :)

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas din dag har varit bra:)

2009-07-27 @ 22:23:35
URL: http://evelinassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0