Regn Regn Regn

hellu

Jag e glad att jag har jobbat idag för det har tydligen vart piss väder hele dan.. och är fortfarande förståss men det gör mej inte så mkt nu, ska nog bara ta det lungt, slappa vid tv typ.. ville ju egentligen ner på torgfesten idag och lyssna på torgny melins men nu när det regnar så har jag ingen större lust, och det största problemet e att jag inte har nån att gå me.. sen ska jag ju upp tidigt imorn igen och jobba... så det får väl kvitta denna gången me :/...

Blev inge vidare me folk idag heller :( vart extremt lungt men jag fick massa varer som jag lagt in, och det e inte bara bara att lägga in på lagret för där e det näst intill propp fullt nu så man har fått trixat lite men jag fick allt in allt teslut hehe :) Nina va mkt nöjd och Tomas kommer nog bli förvånad att jag fått in allt :D.. så det blev ett par nya pumps som mikaela tog me sej hem oxå hehe :P...
efter jag slutat va jag in på Maxi och handla lite det som fattades hemma sen åkte jag direkt hem..


Sthlm DG pumps :)


Nu ska jag sätta mej vid tv
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0