RixFm festivalen

Go morron

de e helt galet det e redan 34 grader ute, tror det skulle bli rekord varmt idag nästan här.. man skulle ju helst vilja ligga vid sjön nu men jag jobbar idag me så får hålla mej hemma och min lägenhet blir varm som en potta :/.. jobbar på duvan idag 14-19 för Helen som skulle jobbat men hon skulle på nått barnkalas tror jag det va :).. jag kan lika väl jobba men jag tror att det e fruktansvärt varmt inne på duvan idag det brukar det va för det funkar ju inte me fläktar och så :(..

Igår va jag ju ner på RixFm Festivalen, jag mötte upp Lollo utanför swebank kl 6 sen gick vi nästan direkt och ställde oss framför scen så vi skulle få en hyffsat bra plats. solen den stekte nått fruktansvärt där vi stod och inget vatten hade vi me oss, det rann svett längst bena.. ganska jobbigt men det fick gå de bjöd på en riktigt bra show :D alla va jätte duktiga de va, Janet, Kim, Lilli o sussi, ragdolls, andreas fernett, basic element, style, mailo  som sjöng och spela och dansa :) riktigt bra.. va väl inte slut förrän lite efter 22 tror jag då gick jag me Lollo hem sen tog vi oss en kvälls dopp i älva :) kl 00 cykla jag hem :P.. sen blev det sängen direkt..
kort kommer har inte lagt in dem på datorn än

ska äta frukost nu sen får jag skölja min ögon igen, dumma ögoninflammation :(...

ni får ha en fin dag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0