smärta ajajaj

god morron

Vaknar upp me ännu mer värk i ryggen :( det har inte blitt bättre för 5 öre, så innan jag börjar jobba idag måste jag in på apoteket och se om det finns nån salva man kan ta på som kanske hjälper.. jag kommer verkligen inte kunna lyfta några kartonger idag så tomas får faktiskt komma och hjälpa till.. 14 st stora låder kan ju inte så i butiken hela dan.. det bästa vore ju om alla kom nu på förmiddan så de hinner få undan det innan jag börjar men det tror jag ju inte varerna på duvan brukar va rätt sega :/,,

Har nyss fått i mej lite frukost nu.. har ni smakat på alpro soya choklad?? jag älskar det e som oboy fast lite me choklad smak sen e det ju nyttigt me hihi... kanske inte e bra att dricka för mkt men det e väldigt gott :D...
ska hoppa in i duschen nu och duscha varmt kanske e bra för ryggen sen dröjer det nog inte länge innan jag får göra mej i ordning och cykla ner te stan om jag nu ska in på apoteket först innan jag börjar kl 13..

ser ut att bli fint väder idag me gött :) det behövs ju verkligen bland alla dessa regniga dagarna..

ni får ha en bra tisdag hörs säkert i kväll när jag slutat jobba :)
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Em

hoppas du blir bättre i ryggen :)

2009-07-28 @ 10:50:37
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

här är det halvdåligt väder

2009-07-28 @ 18:08:33
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: TOBBE

tsck. Vad gör du för något? själv är jag ute med mini pc och sitter på en bänk,samt bloggar.

2009-07-28 @ 18:53:36
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0