tebaks te verkligheten

Halloj :D

nu va det e bra tag sen jag skrev här men som ni flesta kanske vet så har jag vart hemhemma i mitt älskade torrskog/ dalsland <3 och jag har haft det helt underbart.. solen har lyst alla dagar jag vart hemhemma så nu har man allt blitt riktigt brun och fin oxå hehe :D
blir lite jobbigt att sammanfatta alla mina dagar hemma för har hunnit me en hel del men självklart får jag ju berätta lite och den efterlängtade bengtsforsfesivalen och scotts som man va på :D

Åkte ner runt 12 tiden på Lördag förmiddag då kolla vi först på Wakeboard uppvisningen som va :) jätte duktiga killar.. sen åkte jag mamma och pappa te rosell och åt festival buffén hihi va mkt gott.. när kl va lite över 3 skjutsa de mej upp te Ellenor där vi duscha och gjorde oss i ordning inför kvällen, kl 5 åkte vi och hämta Emma sen åkte vi te malla och jenny där förfesten hölls :D vi va bara en massa tjejer, det va jätte trevligt.. kl 21.15 börja jag knalla ner mot sågudden de andra va kvar lite längre men jag hade förköps biljett och jag ville va där i tid så man inte missa nått hehe.. så mötte upp Madde och Linda direkt jag kom dit och även Torrskogs gänget satt där :) alla va redan lite bra i gasen så vi dansa och det va skit kul hehe sen fick Linda för sej att vi skulle gå in te killarna i bussen hehe :P.. jag va lite skeptiskt men linda drog me mej och det visa sej bara va poestivt för alla grabbarna kände igen mej och jag fick en bamse kram av Henrik :) stod där inne och tjöta lite hehe de e grymt trevliga allihop men sen skulle de byta om så då fick vi gå ut och snart va de allt uppe på scen och jäklar vilket ös det blev :D folket vällde in så småningom och det blev riktigt mkt folk.. 500 hörde jag nån viska te mej att det va hehe :P..
dansa och sjöng me i alla låtar jag tror jag stod där framme hela tiden medans de spela :D de e bara för bra jag kommer nog aldrig får nog av dem  :P...


Henke o Robban

har tagit massvis me bilder men får väl göra ett kollage nån annan dag kanske :)



Nu e jag ju som sagt tebaka i karlstad kom igår kväll, orka inte skriva nått på bloggen då.. idag har jag jobbat på mic 9.45-14.15 och nu lite senare så blir det ner te Torget och kolla in RixFm festivalen

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0