Tisdag hela dagen

Go morron :)

usch e riktigt trött.. jag vet inte va det e me mej men jag vrir mej så himla mkt i sängen så blir knäpp på mej själv hehe det e väl för varmt kanske.. värmen har ju isolerats i min lägenhet även om det blitt kallare ute så e det fortfarande 25-26 grader i min lya :/..
va uppe lite tidigare i dag dock för tänkte jag skulle börja städa lite och nu har jag plockat undan de mesta kläderna och vikt ihop tvätten men sen tog det stopp, får väl diska sen oxå men det e absolut inge roligt men det måste ju göras..

idag jobbar jag på mic14-19,jag vet inte vem som e där på förmiddan men det får jag ju se när jag börjar :).. kanske e sandra.. igår så va jag in te mic en sväng innan jag åkte ut te bergvik och jobba för skulle hämta nyckeln eftersom sandra låna den i fredags.. och dierkt när jag kom sattes jag i jobb hehe nee men det stod en tant där och skulle ha några skor inlämnade te skomakarn och sandra som stod där viste inte hur man gjorde så jag kom ju precis i rättan tid så hon fick sina skor te skomakarn :)..  det e lite märkligt att Tomas sätter in henne själv så när hon inte kan me allt, det e klart man lär sig ganska snabbt bara nån visar men kan man inte blir kunderna lätt irriterade och man vill ju inte ha en sur kund. nu löste det ju sig i alla fall och nu tror jag hon kan nästa gång om det kommer nån eftersom hon såg på hur jag gjorde :)..

Nu ska jag få i mej lite frukost sen får jag väl börja me disken kanske hehe

ha en underbar tisdag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0