trötter

hej hej

Allt som det ska?? :) sj e jag ganska så trött, men det e väl för man ha vart ledig två dar i streck och sen nu har jag ju jobbat idag och det va folk och lite ruch kan jag ju säga så det e nog därför jag e trött..  bättre me folk denna veckan känns det som e ju gött för förra veckan va nästan katastrof i mellan åt :/..
bytte ju av Emelie på lunchen och visst hade jag hälsat på na förut men bara en gång tror jag, hon e jätte jätte trevlig.. när jag va på Mic så kom Henke in me besök från oslo :) så nu fick jag äntligen träffa den omtalande Erik hehe :)..  fick lite varer idag oxå te duvan, det roliga va att jag fick ett samtal innan från killen som levererar varerna fast dena gången va det en sommar jobbare yngre kille.. han viste inte vart han skulle, hur han skulle ta sej in och så hehe.. te slut hitta han allt men han kom upp den vanliga hissen som e för gästerna/kunderna hehe.. fick inte plats me hela pallen så han fick gå flera vänder hehe stackarn han såg riktigt slut ut.. det e inte lätt att va ny det vet väl de flesta...

Imorn åker vi te SUNNE  :P ååååååå va kuuuuul vi ska haaaaa :D

ne nu ska jag nog lägga mej i soffan kanske ska sätta på en film oxå.. igår kolla jag på Dirty Dancing :D den filmen kan man väl see hur många gånger som helst i lööve <3

natti natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0