Vad händer i helgen??

hellu :)

hemma från jobbet :D har vart rätt segt, va inte så jätte mkt folk fick dock en del varer men det fanns inge art nr på dem så jag kunde bara lägga in två kartonger jag hitta..
Nu laddar jag lite smått för dag 3 och det e en hel dag.. först duvan och sen bergvik 9.45-20 typ me en timmes lunch :P.. men det ska nog gå fina fisken..


Ja vad händer te helgen??
jag e ledig i helgen men jag vet inte vad som sker riktigt, det e torgfesten här i karlstad de hade redan riggat upp det stora partytältet på torget för det börjar ju imorn 8-11 juli.. men jag vet inte det kostar och jag vet ingen som ska dit.. så man kanske skulle åka hem te torrskog, är ju blues festen i åmål te helgen me..
nån som har nått förslag på vad man ska göra??



Nu ska jag sätte mej en stund vid tv.. men det finns väl inge bra att se på  :/

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0