Måndag 090615

God morgon :)

Nu e det Ny vecka igen, och te helga så e det midsommar redan helt galet sen nästa helg igen så e det ju Bengtsforsfestivalen och då kommer ju SCOTTS :D, självklart har jag redan köpt biljett så man e säker på att man
kommer in :)..



idag har jag vart ute på en morgon promenad på 40 min, nu jäklar ska det börjas träna här och det e SLUT me alla gottigheter på ett bra tag, sommarn e snart här och badsäsongen börjar och då vill man va lite fit..  ska gå hem te Lollo sen oxå :P...
Nu har jag käka frukost,sen blir man väl sittandes här ett tag, har ju vart utan min dator länge nu när jag vart hemma i skogen.. men när jag orkar slita mej här i från så ska jag som sagt gå hem te Lollo och hämta min cykel sen får vii väl se vad det blir..



 
vill ut och åka på kryssning igen det va jätte roligt, längtar tillbaka, jobbar ju typ hela sommarn så kommer väl inte hinna me så mkt men det skulle va grymt kul eller bara åka nån stans på en weekand eller trip :).. men man får väl vänta te efter sommarn för då kommer jag väl ha tid i alla fall :/..

pussar// mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0