Midsommar helgen

Hellu hellu :)

nu e jag tebaks i karlstad igen det e en väldig faring på mej tycker jag :P...

Min helg har vart underbar, ska kortfatta mina dagar i torrskog :)

fredag: jobba ju då först på dan 10-16 på bergvik, va ganska lungt men det förvånar mej ändå att folk går i affärer på midsommarafton..
efter jag hade slutat sprang jag in på MAXI och inhalnda det sista innan hemfärd.. när jag kommer te busstationen så fick jag se att det inte gick nån buss te årjäng, pappa hade kollat fel dag men som tur va så gick de en te åmål då vi samma tid så då fick jag ta den tog lite längre tid men jag kom ju hem i alla fall..
va i åmål tio i 7, då va pappa där och hämta mej sen åkte vi direkt hem te mina grannar, Annette och Niklas där va oxå gänget från åsen, så vi va väl 11 st.. fick grillat :) hur gott som helst sen sjäng vi massa snabbsvisor och glasen blev aldrig tomma för niklas bara fyllde på hela tiden hehe :P.. senare decka lilla mikaela i soffan.. det va rolig så länge det vara i alla fall :D



grillmästrarna





Lördag: sov ganska så länge på möra hehe, sen va det slapp hele dan fram till kl va 3 för då va det dags att göra sej i ordning.. kl 5 åkte vi upp te sätebana och prata me bandet va ju piss väder så det va nära att det skulle flyttas te bygdegårn men som tur va sluta det ju regna och då blev det riktigt fint.. kl 6 åkte jag te Ågårn där stod partytältet riggat och musiken va i bott och grillarna tända :P..  det välde in me folk hela tiden va väl säkert 40 pers te slut :) sen grila vi och sjöng :D och bättre sällskap som va där då kan man inte få.. efter maten va det lekar, Camilla dela in oss i par så jag fick gå me jonas från gbg.. båda va ganska bra i gasen och turkis fick vi me längst vägen hehe.. gick en slinga där det va olika grenar, pilkasning, luftgevär skjutning, yxkastning, mm mm vi va ju inte så himla bra då hehe kom kanske näst sist eller nått men det e ju bara på skoj och jäklar va roligt vi hade hehe..
efter lekarna blev det dans på gräsmatta hehe när kl närmade sej 22 då va det dags att drar sej mot bana, jag fick åka me killarna i raggar bilen dit hehe.. sen dansades det en hel del :P träffa massa goa folk och våra älskade sommargäster hade hittat te bygden oxå, fyra snygga norskar och han den ena va såå goo :) va riktigt bra stämning även fast det kanske ine kom så jätte många.. parkering va näst in till full i alla fall massa ungdommar från bengtsfors, bäckefors, långed.. kl 02 sluta de spela men festen tog inte slut för det då blev det efterfest på ågrån :D halv 4 kom mamma och pappa och hämta mej,så det blev inte många timmars sömn inatt då jag fick gå upp kl 7 för halv 9 gick bussen från årjäng  sen har jag jobba 12-16 på duvan så ska nog lägga mej och sova lite nu..




Johanna, Sandra o jimmy

frida och jonas<3

norrbaggarna :)

Har vart en helt faktastisk helg.. torrskog i mitt hjärta <3

puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0