Nu är sommarn här :D

go morgon :)

Är underbart väder idag :) jag vakna vid nio borde egentligen sova lite längre för har nog inte fått tillräckligt me sömn än men det va så fint väder så jag kunde inte ligga kvar helt enkelt utan det va bara att stiga upp och gå ut :).. så har vart ute nu 40 min.. sen har jag pratat me Lollo oxå så när jag har åte frukost så ska jag parvla mej dit sen får vi se vad det blir jag vill ut te bomsta eller skutberget idag när det e så gött ute ligga där ute och steka e inte helt fel sen kan jag faktiskt tänka mej att ta ett dopp oxå :)...



Igår efter jag hade slutat va det rätt lungt.. cykla te en kompis på herrhagen runt 6 så va väl där i ca 2 timmar kanske :) fick live musik oxå.. sen när jag skulle åka hem och tog min cykel så fick jag se att mitt däck va helt platt ;/ JÄVLA ungar,nu e det tredje cykeln som blir pajjad som jag har haft här, att de inte kan hålla nån ting i fre nån gång, blir så förbannad.. jag har inte råd att laga den för jag kan det inte sj, sen behöver jag den verkligen nu.. klarar mej inte utan cykel..
skulle jag få veta vem de va så skulle de inte va så tuffa sen efter de hade träffat mej...
 

ne glada miner solen skiner :)
ska göra mej klar nu sen sticker jag ut


pussar// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0