Ny vecka

God morgon :)

är redan inne på 2:a veckan i juni NU, det går så himla snabbt man hinner knappt me snart e det midsommar liksom sen e det inte långt kvar tills sommarn e över får då börjar man jobba och de veckorna går oftast jätte fort. jag hoppas verkligen att vädret ska bli bättre snart, det e ganska fint ute men det e ju svin kallt nästan, vill ha lite värme nu det skulle sitta fint :D

Idag är jag Ledig, Har redan diskat och gjort bänken ren, ska ta ett varv me damsugarn sen oxå innan jag åker ut te bergvik och handlar mat, är näst in till tomt i kylskåpet nu så måste stor handla och då åker man självklart te Ica Maxi där det e billigast och bäst :) annars idag blir det nog inte så mkt gjort ska se om jag ska jobba nått mer i veckan annars så åker jag nog hemhem imorn, det e ingen ide att sitta här liksom då.. bättre att va ute på sjön och fiska me mormor :)

Nu ska jag ta mej lite frukost för det har jag inte gjort än..

och om nån vill veta så har de släppt förköpsbiljetterna nu te SCOTTS på spelhörnan i bengtsfors :D jag får gå in te veckan och köpa har inte gjort det än.. kostar 170 kr

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack på halens.. :)

2009-06-08 @ 18:17:45
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0