Onsdag 24/6

Go morron :)

Kännde att jag kom upp väldigt tidigt idag är super trött men det e inget att göra måste upp för idag e det jobb som står på schemat 9.45 - 17 på bergvik en lång dag ida men det ska nog gå.. sen 18.20 tar jag bussen te Årjäng :D

Blir hemhemma över helgen sen åker jag nog inte upp förrän på Tisdag eller ons.. Är ju BENGTSFORSFESTIVALEN te helgen och då kommer dom <3 SCOTTS, de kommer på lördag men kanske att det blir en sväng ut på fredag oxå :) och detta vädert e juu bara +++++++++ i love it... Bad kläderna är nerpackade så i helgen får det nog bli ett dopp har tjötat länge nu men har aldrig blitt hehe...



jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej te helgen, men har me mej typ hela garderoben hem känns det som så det får bli vad det blir har i alla fall inte köpt nått nytt :/ jaja det löser sej nog :P..

nu måste jag göra mej i ordning... kommer väl säkert inte skriva här på ett tag nu eftersom jag ska va hemhemma sen har jag nog ingen större lust att sätte mej vid datorn när det kommer vara kanon väder..
men ni får ha en bra helg :)

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0