piss väder!!

Hej!! Har krånglat mej in på denna datorn nu hihi är sjukt tråkigt och dåligt väder så man blir ju bara deprimerad och det finns inget att göra så då kunde jag lika väl gå in på datorn även fast den e SJUKT SEG hatar denna datorn.. jag hoppas att vi snarast får bredband hit te skogen me, det funkar ju liksom inte ;/... men imron kommer jag upp te min älskade dator igen :)

Igår va vi på en massa examens och student firande :) först på möra så åkte jag me pappa i skolbussen ner te bengtsfors, va där ca kl 9 på möra och vi hann väl kanske bara stå 5 min utanför innan 9:orna på bengtsgården sprang ut :) där hade vi bla Pontus, Erica och Annika att fira, det tråkiga va ju att det regna och va skit kallt men det gick ju det me.. efter det hängde vi me Camilla och co te Kickis och fikade så då satt vi där en stund och tjöta jag va me sandra en sväng in på konsum oxå och handla innan hon åkte vidare te säffle.
jag och Pappa åkte hem igen runt 12 och halv 2 typ kom Mamma då hade hon köpt pizza :) sen vid två fick vi ge oss iväg igen för halv 3 gick eleverna på strömkulle ut.. där gratta vi Emelie som gick ur och kolla lite på kortersen.. strax efter kl 3 åkte vi mot Åmål hehe och skulle fira sikkan som gick ur :) där va det håll igång vill jag lova och ganska mkt folk trots regnet, de gick inte ut förrän 16 30 så fick ju stå där en stund, kolla även där på kortersen och efter det så blev vi bjudna hem te sikkans lägenhet och där fick vi smörgåstårta och så :D trevligt trevligt kl 20.00 åkte vi hem mot torrskog igen..

Idag e det ju Lördag och senare i eftermiddag så ska vi på kalas för sikkan igen :D jag hoppas vädret blir lite bättre i eftermiddag för jag ska ha klänning och det kan bli väldigt kallt :/ .. snälla snälla sol kom fram NUUU!!!!

nä nu orkar jag inte sitta här längre, men imorn åker jag ju upp te karlstad igen ska jobba 12-16 på duvan.. så då hörs vi då :)

ha en bra lördag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0