säffle nästa :)

Hellu

Blev inte att jag träffade Emelie idag Hon skulle på fotboll, men jag tog mej en tur ner te stan i alla fall och kika lite i affärer och självklart kom jag inte tom hänt hem denna gången heller hehe :P och det roliga är att det blev ett par till shorts och ett linne men nu köpte jag det på Gina :) ett par svarta korta shorts och ett gult inne me blommer på jätte sött :) jag e såå nöjd och nu tror jag att jag har shorts så det räcker ett tag haha :P

I morse så beställde jag biljett te säflle redan ikväll, hade väl tänkt att jag skulle åka te möra nån gång men då kom vi fram te det att det e bättre jag kommer idag så vi kan åka när vi vill  te möra :) så 18.59 åker jag me tåget te säffle :)..

leta efter maraboon strawberry överallt inne i stan men de hade inte fått in den nån stans :( tycker ju att de brde ha den här men icke då bara ute på bergvik, kolla på alla presbyråar, konsum, hemköp men ingen hade :/ e nog kanske meningen att jag inte ska ha nån.. men nu när jag kommer te säffle ska jag nog faktiskt gå te coop det första jag gör, för de hade ju fått den på coop på bergvik så det kanske bara e coop som fått den än så länge..

Nu blir jag ju borta några dagar så kommer nog inte skriva nått, kommer tebaks te karlstad på lördag kväll eller söndag förmidda..

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0