Seg dag :(

Denna dan har verkligen vart slapp, har inte gjort så värst mkt, va iväg och slängde skräp och sen va jag ner te ica oxå en sväng och handla mat men annars har jag bara vart hemma och tatt det extremt lungt la mig i soffan förrut och råka somna en timme :P.. vädret har ju vart ganska bra idag men det e fortfarande för kallt för mej för att va 16 juni..
om ca en timme så ska jag dra ner te stan och jobba lite typ en timme hehe.. men då gör man ju nått i alla fall.. sen blir nog kvällen lika lugn som dagen har vart hitilst, det e ju desperate idag <3 i alla fall hihi lycka :P..  gjorde mej pannkakor förut oxå och det va mumsigt gott så nu har jag de tills morn me :).

ska göra mej i ordning nu lite smått innan jag ska cykla ner te stan.
puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0