sol sol sol

Man blir så ÖVERLYCKLIG när solen tittar fram men skulle nog va ännu gladare om värmen kom oxå och att det slutar blåsa hehe.. det e sällan man e nöjd men jag är i alla fall glad att solen hittat hit :D

Kom hemifrån Lollo för dryga halvtimmen sen va ju och hämta min cykel, börja gå härifrån kl 1 typ så va jag hemma hos lollo runt 2 sen dess har det bara vart slapp hihi låge i soffan och typ halvsove, tjötat lite i mellan åt och sutte vid datorn, men när kl va runt 5 så tog vi me våra ben och gick ut och gick haha.. satt nere vid bryggan en stund sen gick vi och kolla alla hus typ och deras trädgårdar och lukta på blommorna hehe :p.. tycker det e roligt att gå runt och kika och se hur folk bor, det finns så mkt att se liksom olika forrmer och färger och storlekarna mm mm :)..
va ute en timme typ sen slappa vi lite mer och kolla på tv sen vid halv 7 cykla jag hem.

Nu väntar jag på att Mean girls ska börja så ska jag mysa ner mej i soffan <3

ha en fortsatt bra måndags kväll :)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0