Tisdag 090616

God morgon :)

Asså jag börjar bli knasig på detta vädret var är den riktiga SOMMARN ?? och värmen framföralt vart tar den vägen man kan ju nästan tro att det e oktober eller nått.. te helgen e det liksom midsommar jag hoppas verkligen att vi får fint väder då me tanke på alla som ska va ute och så.. ni ska se att det fina vädret kommer säkert när jag börjar jobba :/..


Har vart ute på min morgon promenad :) gick över te Rud och gick runt där på kyrkogråden och lite runt om hehe så det blev ca 40 min promenad idag me :D.. Nu känner jag mej igång här hihi as bra :P.. så nu har jag åte gröt och druckit en jätte äcklig juice men den ska va väldigt nyttig så det va bara att trycka i sej den :)..
Idag blir det en väldigt lugn dag ska gå ner te Ica lite senare och handla lite mat och sen ikväll vid 17.30 ska jag te duvan och jobba de sista timmarna, för Helen hade ett pass i munkfors så då fick jag hoppa in :D jag e glad för det lilla jag får, hellre detta än ingen ting alls :P...
Vad ska ni hitta på idag??

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0