Tisdag 23/6

Go morron go morron :)

Härligt väder har vi idag me :D man blir ju bara sååå glad <3

Jag har redan vart ute på min morgon promenad, sprang även en bit idag fast det orka jag inte så mkt hehe :P.. håller på och äter frukost nu sen ska jag gör mej i ordning, får sällskap hit som ska kolla på min cykel sen blir det väl nån fika i solen :) så de e de som händer idag ska kanske gå ner en sväng te stan i eftermiddag och kika lite :P.. även fast man kanske har kläder man kan ha på lördag så vill man ändå ha nått nytt :P..
va inne på banken igår och mina skatte pengar e bräknade att komma redan nu i slutet av månaden :D men jag ska nog lägga udan dem direkt för jag vill inte göra åt dem nu.. det ska bli en resa för de pengarna har jag bestämt :)

ska äte upp mitt ägg nu sen får jag göra mej klar för dagen :)

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0